Barbera

történéseim

Friss topikok

• barbera: @Torma Peti: Majd igyekszem, de először lehet, hogy simán az egyensúly érzékemen kéne javítani, me... (2009.11.03. 18:15) Hétvége Nr. 4 - 5
  • barbera: Köszönjük Emese! (2009.10.08. 20:08) Hétvége Nr. 3
  • szixous: Amúgy mi láttunk Portugáliában bikaviadalt, vagyis inkább valami "játszódást bikával". Egy karámba... (2009.09.28. 17:36) Péntek esti "coachsurfing party"
  • szixous: Csodás helyen vagy! És köszi a képeket... annyira jó, jönnek az emlékek, eszembe jutott a vár, meg... (2009.09.25. 19:56) Hétvége Nr. 1
  • barbera: Nem tudom miért, de nem lehetett ott befejezni a posztot, így idekerült, kommentként. (2009.09.15. 15:51) Elutazás előtt

Krk sziget és Pula

2008.06.30. 12:40 barbera

Pénteken kicsit rápihenve az utazásra, szombaton kora reggel elindultunk Krk szigetére. Úgy döntöttünk, hogy spórolunk kicsit, és nem az autópályán megyünk, hanem mellékutakon, közel az autópályához, hiszen az autópálya szinte megegyezik a Krk és Zágráb közé légvonalban behúzható vonallal. Tudtuk, hogy hosszabb idő lesz, mint az autópálya, de aztán 4 óra hosszú út lett. Nem nagyon értem miért. Visszafele autópályán két óra alatt ideértünk Krk tájékáról.

Krk szigetére menvén áthajtottunk a Krk hídon:

Majd Krk szigetén láttuk a következő öblöt, mégpedig Krk városában, ahol elidőztünk kicsit.

Ezek után Baskára autóztunk, mivel mindenki szerint nagyon jó strand van Baskán. (Hozzátenném, hogy most fürödtem először tengerben, és nekem nem tetszett, a strand, a víz (mert sós..) kicsit lelombozott, meg nagyon gyorsan mélyült..)

Íme (már eléggé esteledik a képen):

Sirályok tömkelegét láthattam.

Az emberek, akik a kávés poharuk mellől nézhették egyszerre a tengert és az üzletüket is az út túloldalán sajnos lemaradtak...

Aztán kora reggel ébredtünk, a strand szinte teljesen üres volt, most ezek a képek következnek:

Reggeli után Punat felé vettük az irányt, mivel ott van egy öböl, az öböl közepén egy sziget, és a szigeten egy monostor. Kíváncsiak voltunk rá. Csakhogy fél 10 - 10 felé értünk oda. A szigeten 10-kor kezdődik a mise, így sokat kellett volna várni, mert csak 11-től lehetett így megnézni a monostort. Ezért nem vártunk, hanem rögtön Pula felé vettük az irányt. Ahol megnéztük a történelmi belvárost.

Én félnék a helyedben mindjárt rád rohan minden idők legfélelmetesebb gladiátora:

Szóval összességében Pula nagyon szép volt, de Krk-öt elég csúnyának találtam. És hazafelé az autópályán megpillantottam az útépítés szerintem egyik legszebb képét. A semleges vonal nyomozásának egyik alapját, amit ezután bemutatnék minden Utak gyakorlaton:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.