Barbera

történéseim

Friss topikok

  • barbera: @Torma Peti: Majd igyekszem, de először lehet, hogy simán az egyensúly érzékemen kéne javítani, me... (2009.11.03. 18:15) Hétvége Nr. 4 - 5
  • barbera: Köszönjük Emese! (2009.10.08. 20:08) Hétvége Nr. 3
  • szixous: Amúgy mi láttunk Portugáliában bikaviadalt, vagyis inkább valami "játszódást bikával". Egy karámba... (2009.09.28. 17:36) Péntek esti "coachsurfing party"
  • szixous: Csodás helyen vagy! És köszi a képeket... annyira jó, jönnek az emlékek, eszembe jutott a vár, meg... (2009.09.25. 19:56) Hétvége Nr. 1
  • barbera: Nem tudom miért, de nem lehetett ott befejezni a posztot, így idekerült, kommentként. (2009.09.15. 15:51) Elutazás előtt

Horvát-török meccs

2008.06.22. 00:46 barbera

Hát ez is megvolt. Kimentem fényképezni a zágrábi fő térre, gondoltam óriási lesz a hangulat, az is volt, és a képek semmit nem adnak vissza.

Vicces volt, mert hárman mentünk innen be a városközpontba, az egyik lány török, a másik német (és titokban azért szorított, hogy ne a horvátok nyerjenek, mert a németeknek a törökök könnyebb ellenfél) meg én. Én először úgy voltam vele, hogy nem akarok kimenni,mert tömeg lesz, de aztán rájöttem, hogy lehet ez lesz az utolsó meccs, és itt már mindenki napok óta horvát mezekben, meg mindenféle piros-fehér dolgokban jár. Főleg ezen a napon, még a kutyára is piros-fehér kendőt adtak, amikor sétálni vitték.

Na a meccset félideig néztük a főtéren a tömegben, utána elegünk lett a nyomorgásból és odébbmentünk kicsit. Így egyáltalán nem tudtam gólörömös képet csinálni, sőt... Amúgy is egy-egy felhördülésnél olyan volt a reakcióidőm, hogy esélytelen lettem volna bármi jót is elkapni.

Majd rakok fel képet, ha lesz időm, és rájövök, hogy kell.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barbera.blog.hu/api/trackback/id/tr25532954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbera 2008.06.22. 18:58:32

Azt hiszem rájöttem, bár jobban örülnék ha nem vágná le a fél képet. Van erre valami ötleted?
süti beállítások módosítása