Barbera

történéseim

Friss topikok

  • barbera: @Torma Peti: Majd igyekszem, de először lehet, hogy simán az egyensúly érzékemen kéne javítani, me... (2009.11.03. 18:15) Hétvége Nr. 4 - 5
  • barbera: Köszönjük Emese! (2009.10.08. 20:08) Hétvége Nr. 3
  • szixous: Amúgy mi láttunk Portugáliában bikaviadalt, vagyis inkább valami "játszódást bikával". Egy karámba... (2009.09.28. 17:36) Péntek esti "coachsurfing party"
  • szixous: Csodás helyen vagy! És köszi a képeket... annyira jó, jönnek az emlékek, eszembe jutott a vár, meg... (2009.09.25. 19:56) Hétvége Nr. 1
  • barbera: Nem tudom miért, de nem lehetett ott befejezni a posztot, így idekerült, kommentként. (2009.09.15. 15:51) Elutazás előtt

Hazaérkezés és Innsbruck

2008.08.05. 08:33 barbera

Szerdán (30) Budapestet közelítettem meg elég erőteljesen, mondhatni odaértem. :)

Ez este 10 körül volt. Ezután pakolás egyik táskából a másikba. A Bianka másnap hazaszállította a dolgaim jó részét, én emg jóval kevesebbel indultam Innsbruckba. Vonat reggel 7-kor Budapestről Bécsbe, majd másfél óra várakozás helyett (mert MÁV és késtünk..) csak 45 perc várakozás szakadt a nyakamba. Ez idő alatt megvettem a Sommerticket-et, amit 26 év alattiak vehetnek meg 50 €-ért, és júl. 1-től aug 31-ig ingyen furikázhatnak vele ÖBB vonalon reggel 8 után.

Várakozás.

Vonatozás. Bécs-Innsbruck 4:58. De ilyen kényelmetlen széken én még nem ültem...

Megérkezés Innsbruckba. :) (végre..)

A hétvégén: városnézés, túrázás.. stb.. majd bővebben, ha le tudok ülni net mellé valamikor...

Leülök, de képet nem töltök fel. Egész eddig arra vártam, hogy majd most képet fogok feltölteni, de a laptopon nem tudom beizzítani a netet, így képtelen - szó szerint - folytatás lesz.

Megérkezés. Este csak nézés ki a fejemből. Pénteken délelőtt megnéztük az innsbrucki labort, aztán délután a városban nézelődtünk. Szombaton először el akartunk menni Kühtaiba, de legalább 8 órát kellett volna ott lennünk, mert a busz közlekedés elég érdekes arrafelé..  (A vonat kevésbé, mert az nem jár arra...) Szóval Kühtai lefújva, csak felbuszoztunk 800 m-re, aztán felgyalogoltunk még 400 m magasra. Aztán meg vissza nemcsak 800-ig, hanem lejjebb. Vasárnap korainak beállított kelés, utána a elfelejtettem a kastély nevét, hova mentünk... Ambras kastély.. Ha lett volna időm megtanultam volna az egész habsburg családfát képekkel, de nem volt cask végigrohantunk a termeken. Aztán persze pont az orrunk előtt ment el a busz, ugyanis a kastély felé csak óránként közlekednek buszok.. Szerencsére egy osztrák házaspár elfuvarozott bennünket onnan "hazaibb vizekre". Így még a vonatot is elértem. Király. Most itthon vagyok.

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barbera.blog.hu/api/trackback/id/tr74601188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

20-05 666 2008.08.12. 22:45:34

Sittes 20-91-essel mehettél...nem voltak ilyen hülye belső lámpái? :D

barbera 2008.08.14. 19:40:21

nem tudom, mi a száma, olyan fél öt körül van Innsbruckba
süti beállítások módosítása