Barbera

történéseim

Friss topikok

  • barbera: @Torma Peti: Majd igyekszem, de először lehet, hogy simán az egyensúly érzékemen kéne javítani, me... (2009.11.03. 18:15) Hétvége Nr. 4 - 5
  • barbera: Köszönjük Emese! (2009.10.08. 20:08) Hétvége Nr. 3
  • szixous: Amúgy mi láttunk Portugáliában bikaviadalt, vagyis inkább valami "játszódást bikával". Egy karámba... (2009.09.28. 17:36) Péntek esti "coachsurfing party"
  • szixous: Csodás helyen vagy! És köszi a képeket... annyira jó, jönnek az emlékek, eszembe jutott a vár, meg... (2009.09.25. 19:56) Hétvége Nr. 1
  • barbera: Nem tudom miért, de nem lehetett ott befejezni a posztot, így idekerült, kommentként. (2009.09.15. 15:51) Elutazás előtt

Zágráb, Samobor, térdfájás

2008.07.21. 14:30 barbera

Szombaton későn keltem, és csak a városból néztem meg egyet s  mást. Így a Botanikus kertet. Ahol mindenféle növényt láttam, ahogy az illik is.

Ez alá a fa alá beérve kicsit megijedtem, bár így képről annyira nem ijesztő.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A városban én legjobban a parkokat szeretem. És látva Bécset, ahol szintén rengeteg park van, nem értem Budapesten miért nincsenek? Bécs után még azt gondoltam, hogy ott van a Budai-hegység, meg a Gellérthegy, de itt Zágrábban, ahol a város egy része a hegység lejtőire épült mégis annyi parkot láttam, ami nagyon elgondolkoztat, hogy nálunk miért nincsenek????

A város látogatás után este az IFF következett (IFF=International Folklor Festival, tehát Nemzetközi Folklór Fesztivál). Ahol a napok alatt láttam mindenféle népek , illetve horvát tájegységek néptáncát, és persze mellette népzenéjét. Láttam kolumbiait, indiánt, svédet, görögöt, ilyen-olyan horvátot stb-stb.

Ezekről meg se próbáltam képet csinálni, hiszen este voltak ezek az előadások, és a képekből nem sok minden lett volna látható. :(

Vasárnap szintén késői kelés után Samoborba mentem, ami Zágráb megye leglátogatottabb helye. Valóban nagyon szép kis város. De nem nagyon van látnivaló. Lehet, hogy a vasárnap délután is az oka volt, de nem lehetett bemenni egyetlen templomba sem, és a múzeumok is bezártak. Annyi szerencsém volt, hogy ezen a napon volt az oldtimer rali is, amelyikről megmutatom a kedvenc autómat. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mindezek után visszaérkezvén a kollégiumba, nagy nehezen felmászván a harmadik emeletre, ledőlvén az ágyamra, mondván kell egy kis pihenés a térdeimnek, mert ugyan nem mentem sokat, sőt alig valamennyit, Ljubljana óta nem pihenték ki magukat. Az is lehet, hogy már megint a légkondicionáló akasztja ki a lábaimat. Na mindenesetre ledőltem kicsit pihenni, onnantól már minden nagyon fájt... Felkelni, megmozdulni minden, aztán felvilágosítottak róla, hogy valószínű megfáztak a térdeim, és gyulladás van... Nagy nehezen órák után rájöttem, hogy dehát nálam ilyen sokszor van, még krémet is hoztam magammal a biztonság kedvéért. Most használtam is. Csak eddig még csak a kezemre használtam térdemre sose.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barbera.blog.hu/api/trackback/id/tr100578131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crna_smrča · http://horvat.blog.hu 2008.08.27. 00:16:08

Jók a képeid! Főleg a fás tetszik nagyon. Ami meg a horvátokat illeti, sajnos van egy olyan rossz szokásuk, hogy vasárnap szinte minden bezár :( Érdemes inkább hétköznap menni.

barbera 2008.08.30. 15:05:36

Köszi a dícséretet! nagyon örülök, hogy tetszett!
Ez valóban így van, de ez Magyarországon kívül szerintem majdnem mindenhol, mert később Innsbruckban vasárnap ugyanúgy zárva volt minden.
süti beállítások módosítása